środa, 4 listopada 2015

Pastelowo



Witam Was ;)
Słoneczko w ostatnie dni nas rozpieszcza, więc gdy znalazłam chwilke wolnego czasu, wybrałam się na szybkie zdjęcia. Ubrania dobierałam rano jadąc załatwić kilka spraw, na szybkiego, bez tracenia czasu chwyciłam za pastelowy sweterek, a z resztą jakoś samo poszło ;p
Jasne jeansy, zielona parka, białe trampki i chusta w pantere. 
Dzisiejsza temperatura pozwoliła na założenie czegoś cieńszego na siebie.. Lecz bez niczego na szyi, byłoby mi zimno. Pozdrawiam zmarzluchy ;)

Nie będę się rozpisywać, w poprzednim poście trochę zaszalałam ;p 
Miłego oglądania zdjęć i miłego wieczoru ;*

















































SWETEREK  -  uszyty przez mame
JEANSY  -  podobne KLIK
PARKA  -  H&M
CHUSTA  -  chińczyk (podobna KLIK)
ZEGAREK  -  Allegro














1 komentarz:

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤