środa, 18 listopada 2015

MINKY ❤




Dzień dobry wszystkim ;)
Pogoda zmienna ale mój humor bardzo dobry, mam nadzieje że Wasz również. Dzisiejsza stylizacja idealna na obecną porę roku, byłam bez rajstop i było mi cieplutko :) Pada deszcz lecz temperatura była ciepła. Oczywiście również śliczne szare futerko dobrze grzeje ;p
Kocham takie "misie" z resztą jak większość z nas... Są dziewczęce i cudne, mogła bym tak słodzić godzinami .! Wracając do dzisiejszego outfitu, połączyłam je ze zwykłym białym tshirtem i skórzaną rozkloszowaną spódniczką (z kieszeniami) ponieważ futerko robi swoje i nie chciałam przesadzić.. 
Do tego zwykłe czarne szpilki, które posiada każda z nas, biała torebka, elegancki długi naszyjnik i kapelusik. Kapelusz wygrzebała dla mnie mama przed samym wyjściem z domu na zdjęcia, dopełnił całą stylizacje. 
Następny post jaki pojawi się na moim blogu będzie o świątecznych ozdobach, które sama robie. Pokaże Wam jak je stworzyłam krok po kroku i wszystko postaram sie opisać, zapraszam do obserwowania ;)
Życze Wam miłego oglądania zdjęć i miłego wieczoru ;*














































FUTERKO  -  uszyte przez mame 
TSHIRT  -  New Yorker
SPÓDNICA  -  uszyta przez mame (podobna KLIK)
BUTY  -  Deichmann
TOREBKA  -  Bershka podobna KLIK
KAPELUSZ  -  podobny Allegro












4 komentarze:

  1. Dwie ostatnie stylizacje na prawde dobre. Na początku nie byłam za tym blogiem, ale widzę, że jest coraz lepiej. Oby tak dalej ! 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, coś totalnie nowego i odmienionego! :O :* Kombinuj tak dalej :P Podoba mi się!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Twoja mama uszyla to futerko ! :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita, elegancka i seksowna stylizacja! Wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤