środa, 11 listopada 2015

Otulona Jesienią






Witam Was w te ponurą lecz dosyć ciepłą pogode ;)
Wczorajszy dzień był bardzo energiczny dla mnie, wszystko było na szybko. Ale zdjęcia pomimo tego wyszły super, bardzo mi się podobają :) Dlatego pozwoliłam sobie dodać ich jak najwięcej.
Moim fotografem była oczywiście kochana Aneta Ż Fotografia
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia linku wyżej jak i na sesje, które są piękne, bez wyjątków .! ;D Profesjonalne podejście do każdego z Was, polecam każdemu kto chciał by mieć coś wyjątkowego dla siebie lub na prezent dla mamy, córki czy przyjaciółki.
Jeśli chodzi o moją stylizacje, również dobierana w biegu.. Ciepła, a zarazem elegancka. Pod sweterkiem mam oczywiście czarne spodenki ;) Zakochałam się w zestawieniu swetra z nadkolanówkami lub wysokimi muszkieterkami, przepięknie to wygląda i oczywiście niesamowicie dziewczęco. Polecam każdej dziewczynie .! :)
Zapraszam do oglądania fotek i życzę Wam miłego dnia, buziaki ;*









 
































PŁASZCZ  -  uszyty przez mame TalaShop
SWETEREK  -  uszyty przez mame (niedługo w TalaShop)
BUTY  -  CCC (podobne KLIK)
TOREBKA  -  CCC












1 komentarz:

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤