wtorek, 24 listopada 2015

MOJE KOLORKI




W końcu jakiś śnieg .! Już nie mogę się doczekać zimy, świąt...
Dzisiejszy outfit w moich ukochanych kolorkach, brakuje tylko bieli :) Z góry przepraszam za małą ilość zdjęć i dodatkowo złą jakość, robiłam je dla szybkości, czułam się dzisiaj okropnie .! I na dodatek nie mogłam znaleść dobrego miejsca na zdjęcia.. 
Miałam dodać ozdoby świąteczne mojej roboty lecz brakuje mi kilku rzeczy bym mogła dokończyć jedną z nich, dlatego żeby nie było zbyt długiej przerwy dodaje dzisiejszą stylóweczke :) 
Życze wszystkim miłego wieczoru ;*































SUKIENKA  -  uszyta przez mame
PŁASZCZ  -  uszyty przez mame
BUTY  -  Deezee
KOPERTÓWKA  -  uszyta przez mame (za niedługo w TalaShop)












1 komentarz:

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤