sobota, 29 sierpnia 2015

Dziewczeco

 

 

Witam Was gorąco :) 
Mam do zaproponowania ciekawą, a zarazem bardzo prostą stylizacje na aktualną lekko nietypową pogode. Parno, a słońca nie widać.. Wieczorami znów zimno. Ciężko coś dopasować na cały dzień. Dzisiejszy outfit jest na tą cieplejszą część dnia, ale czywiście można (jeśli ktoś wraca do domu chłodnym wieczorem) wziąć coś na wierzch, np beżową lub kremową narzutke. Ładnie się będzie prezentować.


Urocza, krótka, błękitna sukienka idealna na gorący dzień. Wykonana z cieniutkiej, mocno rozciągliwej dzianiny, z naszytym sercem z białej siateczki i z gumką w pasie. Rozkloszowana na dole, lekko marszczona. Bardzo wygodna, swobodna i dziewczęca. Dobrałam do niej mój nowy wspaniały nabytek, czyli plecaczek ^^ Jestem z niego bardzo zadowolona .! Jest prześliczny i bardzo funkcjonalny. Można go nosić jako plecak, torebkę do ręki i na ramię :) Nie jest za duży ani zbyt mały, świetny na co dzień. Czarny z ekoskórki, ze złotymi przeróżnymi guziczkami. Zakochałam się ♥ 
Na zakończenie buty. Wysokie lecz bardzo wygodne czarne koturny z brązowym dodatkiem w postaci "korka". Lekkie, można w nich pokonywać kilometry. Kupiłam je już dłuższy czas temu więc już nie są dostępne. Szczerze mówiąc w pośpiechu zapomniałam o jakiejkolwiek biżuterii. Przyczyną może być też to że dosyć rzadko ją nosze. Ale w tym komplecie plecak nadrabia wszystkie te straty ;p Same możecie dobrać coś ładnego do tej stylizacji, polecam coś delikatnego lub po prostu zegarek ;)


Zapraszam do oglądania zdjęć, a jest ich aż 30. Od dzisiaj postaram się mniej więcej tyle udostępniać przy każdym poście. Od poniedziałku (mam nadzieje) w każdym następnym poście, wszystko będzie idealnie pięknie widoczne, ponieważ zdjęcia będzie mi robić moje przyjaciółka zajmująca się fotografią, Aneta ;) Zapraszam .! ;*





















































































SUKIENKA  -  uszyta przez mame
PLECAK  -  Stile Chic
BUTY  -  CCC










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤