niedziela, 16 sierpnia 2015

Prosta elegancja




Witam Was w mojej pierwszej letniej propozycji :) Na początek postanowiłam nie kombinować, dlatego jak widać praktycznie zero dodatków po prostu elegancko, prosto, a zarazem wygodnie. Jeśli chodzi o kombinezony jestem ich fanką ^^ Wygodne wręcz jak dres i pasuje na każdą okazje wystarczy zmienić pare dodatków. Zdjęcia są stare dlatego mam na nich inne włosy lecz bardzo chciała bym do nich wrócić .! :(


Długo myślałam nad tym postem. Ze względu na nadchodzące upały zdecydowałam na coś zwiewnego i lekkiego. Piękna koronka na plecach robi w tym stroju swoją robote. Luźne, szerokie nogawki pozwalają czuć się bardzo swobodnie, do tego cały przód na guziczki oraz kieszenie. W sklepie bardzo długo zastanawiałam się nad tym strojem.. Jednak podjęłam dobrą decyzje ;) Musiałam go tylko troszke przerobić gdyż koronka na plecach była dłuższa, zwisała jeszcze bardziej niż teraz co nie wyglądało zbyt dobrze. Koturny to moja druga ukochana rzecz. Nie istnieją dla mnie żadne inne wygodniejsze "obcasy" od koturn .! Bardzo lubie szpilki i koturny jak większość kobiet, jednak rzadko w nich chodzę. Te które tutaj widzicie niestety nie pamiętam dokładnie gdzie kupiłam.. Wydaje mi się że w CCC.


Jeśli chodzi o moje kompozycje zawsze stawiam na wygode .! Dlatego w moich postach najczęściej spotkacie się z płaskimi butami, lekkim makijażem i rozpuszczonymi włosami. Chyba że mam tzw. "wene" i wolny czas, wtedy lubie usiąść i pobawić się, spróbować czy w tym będzie mi okej. Podejrzewam że bardzo dużo z Nas tak ma, każda musi coś czasem zmienić, spróbować czegoś nowego.


Zapraszam do oglądania zdjęć ;*













































KOMBINEZON  -  Szachownica
BUTY  - CCC
OKULARY  -  można dostać gdziekolwiek (ja mam ze sklepu fotograficznego)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤