niedziela, 16 sierpnia 2015

Czesc ♥

Od dłuższego czasu bardzo intensywnie myślałam o własnym blogu modowym lecz bałam się go założyć. Bardzo interesuje mnie moda, a od  pewnego czasu wykreowałam swój styl jak każda z Nas w pewnym wieku i zdecydowałam że podziele się nim z Wami. W końcu raz się żyje, czemu nie spróbować ;)
Mam ogromne nadzieje że uda mi się zainteresować Was i w pewnym stopniu też zainspirować tych którzy nie są do końca pewni co na siebie włożyć, jakie dobrać dodatki czy jak spiąć włosy.


W moich stylizacjach nie zobaczycie ubrać tylko z sieciówek czy innych sklepów odzieżowych, mam dużą ilość ciuchów które uszyła moja mama ^^ 
Jeśli spodobał by się Wam któryś z nich zbiorę zamówienia, w każdym poście w którym pojawi się dzieło mojej mamy poinformuję Was o tym i będę czekać na komentarze lub wiadomości od zainteresowanych :)
Stylizacje będą na każdą okazje jak i na co dzień. Jak się domyślacie w najbliższym czasie zaprezentuje Wam letnie, zwiewne stylówki na upalne letnie dni oraz idealne nad wode ♥


Zapraszam na moją pierwszą stylizacje która pojawi się już wkrótce. ;)
 BUZIOLE ;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤