niedziela, 16 sierpnia 2015

Prosto i wygodnie

 

 

Dawno mnie tu nie było, nawet bardzo. Troszkę zaniedbałam bloga ale nie było kiedy iść na zdjęcia :( Tu remont za remontem w domu, tu załatwienia, wyjazdy itd itd. Oczywiście to już się więcej nie powtórzy :) Biorę się ostro do pracy i choć by nie wiem co się działo czas na zdjęcia zawsze się znajdzie. 


Pogoda w ostatnim czasie piękna lecz troszkę jednak za gorąco, człowiek nie wie co ze sobą zrobić, nic tylko pakować się od rana do basenu ;p Ubranie to również problem. Wiem to sama po sobie.. W ciągu dnia gorąc nie do wytrzymania, a wieczorami chłodno. Jeśli o mnie chodzi w te męczące dni na pierwszym miejscu to "wygoda", coś przewiewnego, cienkiego co przepuszcza powietrze i pozwolę sobie na 
wyrażenie; skąpego. ;) Założę się że każda z nas korzysta z każdego promyka, a jeśli ktoś nie ma czasu leżeć i się smażyć to zawsze coś da ubranie krótkich szortów i krótkiej bluzeczki :) Najlepiej również zakładać biele, jasne lub żywe jaskrawe kolory, gdyż jak Wszyscy wiemy, że czerń w tym czasie tylko pogarsza sytuacje.


Kocham sukienki .! Dopasowane, rozkloszowane, uwielbiam .! ♥ Pasują na każdą okazje, każdą pogode, są wygodne, ładnie wyglądają i mogła bym tak bez końca, same pozytywy. 
Dzisiaj zaprezentuje Wam moją małą szarą, w której można mnie bardzo często zobaczyć. Uszyta przez moją mame ;) Idealnie dopasowana, w moim przypadku bardzo ciężko taką kupić. Z bardzo rozciągliwej, cienkiej dzianiny. Do tego na wieczór lub przy chłodniejszym wietrze cieniutka, przewiewna biała koszula, która już pojawiła się w poprzednim poście :) Z pięknym haftem na plecach. Bardzo praktyczna, można ją dopasować do mnóstwa stylizacji, podpinana przy rękawach i po bokach na dole, z małymi kieszonkami na klatce piersiowej. Do "dopełnienia" wygody, białe trampki które można założyć praktycznie do wszystkiego i duża, niesamowicie pakowna torebka którą bardzo lubię, w odcieniu kości słoniowej ze złotymi dodatkami ;) Mała, skromna biżuteria w postaci mojej ulubionej kotwiczki na łańcuszku i wyjątkowej branzoletki którą dostałam na urodziny od mojej drugiej połówki i z którą się nie rozstaje. ;*















SUKIENKA  -  uszyta przez mame
TOREBKA  -  Szachownica 
KOSZULA  -  chińczyk
BUTY  -  można spotkać w każdym sklepie obuwniczym





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤