niedziela, 20 grudnia 2015

#PROPOZYCJA STUDNIÓWKOWA










Witam wszystkich w te beznadziejną, bezśniegową atmosfere... Nie wiem jak Wy, mnie szlak trafia że nie jest biało, a w czwartek wigilia. Przede wszystkim bardzo bardzo przepraszam za to opóźnienie.. :( Miałam dodać tego posta w piątek ale niestety nie dostałam zdjęć, udało się to dopiero dzisiaj więc od razu po ich otrzymaniu wzięłam się za publikowanie mojej propozycji na studniówkę ;)
Jeśli chodzi o sukienke jest prosta, a zarazem ma swój charakter i rzuca się w oczy, a o to chodzi w ten dzień aby każda wyglądała wyjątkowo .! ❤ 
Do tego ma śliczny cukierkowy kolor, zakochałam się w nim :) Na niektórych zdjęciach wydaje się być pomarańczowa, lecz nie dajcie się zmylić ;) W niektórych miejscach też niestety odstaje ponieważ jej rozmiar to 36/S, myślałam że będzie dobry jednak mniejszy byłby idealny. Ale w związku z tym że nie mam studniówki nie ma się co przejmować, tym bardziej, że sukienka jest na sklep więc na innej dziewczynie napewno będzie idealnie dopasowana ;) Z dodatkami nie kombinowałam za bardzo, ponieważ sama sukienka w sobie jest taka że za dużo ulepszeń jej nie potrzeba. Diamentowa bransoletka, pierścionek i czarna kopertówka. Mega wygodne, eleganckie i modne teraz są szpilki które znajdują się w tej propozycji, co prawda nie są moje tylko Anety ;p Ale są naprawde cudne i pasują do wszystkiego .! Polecam je dla każdej z Was ;)




























SUKIENKA  -  21.12 dostępna w TalaShop
BUTY  -  Albero
TOREBKA  -  podobna Allegro
BRANSOLETKA  -  KLIK 





 





4 komentarze:

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤