poniedziałek, 28 grudnia 2015

PINKpinkPINK








Ostatnio Was zaniedbuje, wybaczcie mi to, mam mało wolnego czasu, ale już niedługo się to zmieni ;)
Dzisiejsza stylizacja luźna, wygodna idealna na codzień. Pozwoliłam sobie na coś nowego jeśli chodzi o make up, czyli czerwone usta ;p W moim przypadku to wielki szok dla tych którzy mnie znają, ponieważ nie lubie tego i nigdy tak ich nie malowałam, poprostu mam małe usta i nie podaba mi się to, ale spróbowałam :) Jeden post raz na rok w takich ustach nie zaszkodzi ;p 

Następny post postaram się dodać jak najszybciej na temat który prosiła jedna z Was, czyli jak pielęgnuje swoje włosy, byłam u fryzjera jakoś już wyglądają,więc moge sobie na to pozwolić ;p 

Pozdrawiam Was gorąco mam nadzieje że spędziliście święta radośnie i ciepło w dobrym towarzystwie tak jak ja ;) Życze Wam Szczęśliwego Nowego Roku, udanego sylwestra, dobrej zabawy i dużo szampana ;D
Zostawiam Was ze zdjęciami, buziaki ;*








































 PŁASZCZ  -  uszyty przez mame (podobny Allegro)
SWETER  -  TalaShop
SPODNIE  -  podobne KLIK
BUTY  -  CCC








1 komentarz:

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤