poniedziałek, 12 października 2015

GREEN&PASTELS




Budzimy się dzisiaj i co .?! Brak mi słów na ten temat O.o Nie będe się wypowiadać ;p
Ale jestem pewna że jeszcze w tym roku będzie ciepło i bez śniegu .! ;)
A tym razem mam dla Was jesienną stylizacje. Zgnita zieleń w połączeniu z pastelowym różem i bielą. Szczerze mówiąc nie myślałam że tak ładnie będą się prezentować te trzy kolory razem :) Nie wiem jak Wam ale mi się bardzo podoba ;p 
Jeśli chodzi o zdjęcia, jestem bardzo zadowolona. Mam ich rekordową liczbę, aż 45 fotek które się nadają.
Myślę że ponad 30 z nich dodam, tak że będziecie mieli co oglądać ♥ Niektóre z nich są troszke ucięte, ale mam nadzieje że mi to wybaczycie, ponieważ robiłam je sobie sama tym razem.
Jest ze mną początkujący model Stefcio, który również ma śliczną kurteczke pod kolor mojej stylizacji. Kurteczka jest moim pomysłem. Znalazłam kawałek materiału i pomyślałam o Stefanie i kurtce dla niego na chłodne jesienne dni, wzór idealny jak dla chłopaka, no i się nie myliłam bo wygląda w niej świetnie ;D Jest malutki więc strasznie marznie nawet przy najmniejszym wietrze. Za niedługo jego garderoba będzie większa od mojej ;p
 Od dawna planowałam ten outfit lecz nie byłam na 100% przekonana... Dopiero jak założyłam wszystko na siebie to połączenie okazało się świetne. Sukienka w odcieniu pastelowego różu, rozkloszowana, z krótkim rękawkiem. Niestety nie zobaczycie jej w całej okazałości bo było mi tak zimno, że nie ściągałam kurtki. Troche mnie zeszło na tych zdjęciach, a jak wiadomo stojąc i nic nie robiąc jeszcze na wietrze to tragedia. Z resztą na niektórych zdjęciach widać mojego "gąsiora" ;p Założyłam do niej białe wełniane zakolanówki i zielone muszkieterki. Na wierzch idealnie pasowała kurtka z H&M w prawie identycznym kolorze jak buty. Szal ubrałam ponieważ kurtka jest cienka, a gdy mamy coś miłego i ciepłego pod szyją to dużo zmienia ;) 
W dodatku świetnie pasował do zakolanówek. I na koniec mały dodatek w postaci zegarka. 
Jeśli chodzi o kurtkę Stefana, również uszyła ją mama i dodam że aktualnie tym się zajmuję, szyje ubranka i legowiska dla piesków ^^ 
Miłego oglądania i miłego tygodnia Wam życzę ;)  Buziole ;*













































































 SUKIENKA  -  uszyta przez mame
KURTKA  -  H&M  (podobna KLIK )
SZALIK  -  nie pamiętam :( (podobny KLIK )
BUTY  -  CCC
ZAKOLANÓWKI  -  Bershka 


Stefan  KURTKA  -  uszyta przez mame 







1 komentarz:

  1. Przepięknie, bardzo dziewczęco, elegancko i z klasą!

    OdpowiedzUsuń

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤