środa, 30 sierpnia 2017

Spodenki w kwiaty









Witam Was w tym pięknym dniu kochani ;) Mam nareszcie więcej czasu więc staram się działać i nadrabiać letnie zaległości. Wrzesień powinien być jeszcze ciepłym miesiącem Więc myślę, że przydadzą się Wam letnie odsłony ;) 
Dzisiaj przybywam z małym hitem, który dorwałam w lumpeksie, przepiękne szorty w żywe kwiaty .! Do tego mają świetny krój, od razu wpadły mi w oko ^^ Ostatnim czasem podobają mi się takie wyjątkowe, rzadko spotykane rzeczy, coś co ciężko zobaczyć na innej osobie na ulicy. 
Kolejna stylizacja również pojawi się w tych szortach lecz będzie ona bardziej elegancka, dzisiaj mam coś bardziej na co dzień, płaskie buty, wygoda do śmigania na przykład na zakupy ;p
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i życzę miłego popołudnia, buziaki ;*







szorty  -  New Look (lumpeks)
top  -  Primark
ramoneska  -  Bershka
trampki  -  Allegro
okulary  -  PaczePacze































1 komentarz:

  1. Bardzo dziewczęco, pięknie i z klasą. Wyglądasz bosko w tej skórzanej (?) kurtce!

    OdpowiedzUsuń

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤