niedziela, 6 marca 2016

Parka Khaki









Witam wszystkich ;)
Dzisiaj prosta stylizacja na co dzień, wygodna a zarazem kobieca. Jak już wiadomo bardzo lubie sukienki dopasowane lub rozkloszowane, aktualnie ta szara jest moją ulubioną z wszystkich w mojej szafie :) Dużo sie nie będe rozpisywać mam jeszcze dużo do zrobienia dzisiaj, między innymi babeczki ;p Więc życze Wam miłego oglądania zdjęć i udanego wieczoru ;*


























































PARKA  -  sklep Kontur 
SUKIENKA  -  uszyta przez mame
BUTY  -  Adidas
ZEGAREK  -  Allegro
BRANSOLETKA  -  Szachownica, druga prezent
 











6 komentarzy:

  1. Wyglądasz fajnie, mega sexi :) Przypominasz mi Styleev :p
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ^^ Odważne porównanie ale bardzo miłe ;*

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz, parka jest bardzo fajna, a sukieneczka świetnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko nie mow mi, ze masz gole nogi :P Super look,wygodny i stylowy!

    OdpowiedzUsuń

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤