poniedziałek, 18 stycznia 2016

# Różowy akcent





Czeeeść wszystkim
Nie wiem jak Wy ale ja mam świetny humor .! W końcu spadł śnieg ❤ ;D
Jest pięknie, biało, zdjęcia wychodzą bardzo ładnie ^^ 
Dzisiejsza stylizacja jest myśle że dobra na co dzień jeśli lubicie elegancje i obcasy jak i na np niedziele. Dużo szarości i grająca najważniejszą role w tym outficie różowa spódniczka. Fryzurę zrobiłam pierwszy raz ale powiem Wam że strasznie mi się spodobała ;)
Zostawiam Was ze zdjęciami, miłego zimowego wieczorku ;*











































PŁASZCZ  -  uszyty przez mame
SWETEREK  -  Allegro
SPÓDNICA  -  TalaShop
BUTY  -  DeeZee
RAJSTOPY  -  podobne KLIK











5 komentarzy:

  1. Masz fajne wyczucie, na pewno będę śledzić nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie masz cudowne włosy! Ta fryzurka jest dla Ciebie stworzona :)
    W dodatku stylizacja i kolorystyka idealnie dobrana do Twojej urody, jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Dawno nikt mnie tak nie zaciekawił jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny look, kolorystyka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny golf! Identyczny widziałam na zoio
    . Według mnie must have nie tylko zimą ale i wiosną.

    OdpowiedzUsuń

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤