czwartek, 14 stycznia 2016

#Ostatki





Cześć Wam ;)
Dzisiaj mam dla Was propozycje na ostatki. Mega błyszczącą co lubi zapewne większość z Nas ^^
Ja bardzo, jedynie co mi przeszkadza tak jak np w przypadku tej ślicznej sukienki to to, że nie da się mieć przy niej rozpuszczonych włosów, bo połowę stracicie ;p Cekiny straaasznie skubią ;/ Ale pomimo tego itak bardzo ją lubie, zaliczyłam w niej Andrzejki i Sylwestra ;) Oczywiście nie wszystkie tego typu kiecki są zrobione w taki sposób jak moja i nie wszystkie skubią. 
Elegancka i wpadająca w oko. Zero biżuterii, w tym przypadku jest totalnie zbędna. Do tego śliczne lakierkowe szpilki i możemy śmigać na parkiecie do rana ;p 
Buziole ;*







































SUKIENKA  -  H&M
BUTY  -  Albero








4 komentarze:

  1. Natalia ślicznie wyglądasz w tych włosach ją che takie włosy jak ty .Doradzisz coś ☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz figurę!!! Masz jakieś porady, żeby mieć takie nogi i tyłek?! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa ;* ♥ Do tej pory w sumie nic nie robiłam ze swoją figurą po prostu taka jestem :) Ale od niedawna zaczęłam trenować skalpel ;)

      Usuń
    2. Świetne geny, wyglądasz jak Księżniczka.

      Usuń

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤