wtorek, 8 grudnia 2020

Jesienne zaległości 🍁

 



sweter - chiński market

botki, czapka - DeeZee.pl

spodnie - House

pasek - Mango

bluzka - Wassyl.pl

kolczyki - Sajbazar.pl




Cześć Wam ;)

Wpadam do Was z bardzo zaległym postem, trochę nie na czasie ale zaraz wszystko z grubsza Wam opowiem. Dzieje się u mnie ostatnio mnóstwo! Dobrych i niestety też tych przykrych rzeczy... Pochłonęło mnie to całkowicie i totalnie odstawiłam bloga na bok. Powoli wszystko układam sobie w głowie i w życiu, gdy już się to wydarzy poinformuję Was o tych oczywiście wspaniałych wydarzeniach które aktualnie odbywają się w moim życiu ❤ Postaram się narobić ten czas i już niedługo wjedzie tutaj pierwsza zimowa stylizacja ;) Dzisiaj zostawiam Was z tymi pięknymi jesiennymi fotkami na których byłam z AnetaŻ.Foto zapraszam również na jej bloga! Trzymajcie się zdrowo, buziaki ;*




















5 komentarzy:

  1. Kup sobie kiedyś buty z Kazar'a, Ryłko, Gino Rossi itp. Nie będziesz żałowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie, na pewno skorzystam! Firma z której mam białe botki w poście zaczyna mnie drażnić... ;)

      Usuń

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤