środa, 9 października 2019

Tiulowa maxi ♥








Dobry wieczór ;) Deszczowy i zimny, jesień na całego.
Nie wiem jak Wam, mi to nie przeszkadza.
Powiem więcej, nie mogłam się już doczekać aż nadejdzie 
piękna, kolorowa, chłodna jesień..
 Aż wyciągnę grube, milutkie swetry i przy gorącej herbacie 
będę czytać książki w przedłużające się wieczory.
W lecie szkoda mi na to dnia ;p
Zamiast czytania książki oczywiście można też wpaść na bloga
i popijając herbatę, przeglądać zdjęcia w poszukiwaniu jesiennych
inspiracji modowych ^^ 
Dzisiaj ciekawa kobieca propozycja. Dla jednych będzie odważna,
dla drugich idealna opcja na załatwienia, zakupy czy kawę u przyjaciółki.
Mimo wszystko mam nadzieję, że jednych i drugich zainspiruję ona
i pomoże Wam, w jakimś ciężkim, niezdecydowanym (w co się ubrać) dniu.





























 bluza  -  Sinsay
spódnica  -  Renee.pl
kurtka  - butik internetowy (nie pamiętam nazwy)
buty  -  DeeZee.pl











 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤