wtorek, 25 czerwca 2019

W swoim stylu ♥



W swoim stylu!








Cześć i czołem ;) Znalazłam w końcu trochę czasu żeby dodać post, który czeka na to od niedzieli. Letnia, sportowa, ale oczywiście w moim przypadku obowiązkowo kobieca stylizacja. Takie uwielbiam najbardziej :)
Co najważniejsze w tym wszystkim, całość kosztowała 120zł! (koszulka, nerka, spódnica, buty) Za tą cenę najprawdopodobniej kupiła bym w butiku samą spódniczkę... Dorwałam ją w lumpeksie ;) Koszulka z Cropp, a adidasy z chinola za całe 20zł! ;D Lubie szukać ciekawych rzeczy, czasem w lumpeksie można znaleźć niezłe perełki, trzeba tylko nie odpuszczać po pierwszych dwóch razach, gdzie nic nie udało nam się złapać. Warto też być na bieżąco z promocjami w sieciówkach lub sklepach internetowych, trochę szczęścia i mamy nowiutkie rzeczy w cenie "lumpeksowej"! Na adidasy trafiłam przypadkowo, poszłam po zupełnie coś innego a one patrzyły się na mnie z kosza pt. wyprzedaż. Mięciutkie i świetne na lato, siateczka robi robotę ;) Najdroższa w tym wszystkim była nerka, przez najmodniejszy teraz wężowy wzór. Myślę jednak, że to był świetny zakup, nerka jest bardzo wygodną i praktyczną rzeczą (w końcu może robić za pasek do spodni ;p). Można też w tym przypadku wyciągnąć pasek i mamy mini kopertówkę ;)
Jeśli podoba Wam się post w tym stylu dajcie koniecznie znać w komentarzach! Będę częściej montować dla Was super stylizacje na każdą okazję za grosze, z lumpeksu lub z wyprzedaży ;) Czekam na Wasze opinię, buziaki

























 t-shirt - Cropp
spódnica - lumpeks
nerka - Cropp
buty - chiński market












 

2 komentarze:

  1. Buty chyba z plastiku w 100%, tandetne, ale i tak wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, były bardzo wygodne mimo wszystko :D

      Usuń

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤