piątek, 8 marca 2019

Dzień Kobiet ♥











Cześć wszystkim ;) U mnie przepiękny słoneczny dzień, mam nadzieje że u Was również jest tak przyjemnie. Jak wszyscy wiemy dzisiaj dzień szczególny ;p Dzień Kobiet, pewnie większość czytała już życzenia na instagramie, ale powtórzę jeszcze raz to co dla mnie osobiście jest najcenniejsze to spełnienia sukcesów i wieczny uśmiech niech gości na naszych twarzach, życzę sobie i Wam

Zmieniając troszkę temat, wiem..... Wiem, że miałam wrócić do bloga, być systematyczna itd. Miałam przez ostatni miesiąc "ciężki czas". Kochane mam straszny młyn, ciężko było mi się zebrać do zrobienia zdjęć i dodania posta bo ciągle wyskakiwało coś ważniejszego, tym bardziej że obiecałam sobie robić zdjęcia w plenerze, w ciekawych miejscach bo takie są najciekawsze. Gdy już wiosna zagości na dobre, słoneczko będzie budzić co dzień rano, wtedy jak co roku dostane porządny zastrzyk pozytywnej energii i powera do działania więc będzie się działo, już niedługo :)

Tym czasem troszkę o dzisiejszej stylizacji. Pokochałam czerwień i elegancję dziewczyny ❤ Oczywiście dżinsy, bluzy i dresowe kompleciki też uwielbiam bo cenie sobie wygodę, zwłaszcza jak się gdzieś spieszę ;) Jednak jak mam czas i okazję do tego aby choć trochę zbliżyć się do wyglądu Pań które zawsze chodzą wyszykowane jak milion $$$, to tak, tak korzystam z tego :D Biel, czerń i czerwień to najczęściej widziany kolor w moich nowych zdobyczach. Oczywiście róż OBOWIĄZKOWO, z niego chyba nigdy nie zrezygnuję, moja miłość. 
Długo polowałam na tą sukienkę, którą na pewno ujrzycie na blogu jeszcze nie raz, lecz nie w tej roli :) Kolczyki pasują tutaj idealnie, białe perełki bomba .! Swoją drogą kupiłam je w H&M za 8zł.   
Na dzisiaj to tyle, życzę Wam udanego dnia i dużo słońca ;*






sukienka  -  Moda For You
kolczyki  -  H&M
buty  -  DeeZee.pl






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤