piątek, 21 kwietnia 2017

Nowa miłość ♥








buty  -  DeeZee
bluzeczka  -  Cataleya
spodnie  -  Sinsay
choker  -  Bershka














 PRZYWOŁUJEMY WIOSNĘ .!
Kochane, nie dajmy się tej szarówce która nas dopadła .! Pogoda jest okropna, śnieg, deszcz, minusowe temperatury... Ja odpycham tą zimnice jak mogę, dlatego też ten post, totalnie wiosenno letni. Musiałam dodać coś w moich nowych perełkach, nowa miłość ^^ Jak tylko je zobaczyłam musiałam je mieć, a szybka decyzja o zakupie była trafiona w punkt, ponieważ chyba już dwa dni później zostały wykupione wszystkie kolory co do jednej pary ;) Są tak samo wygodne jak te kobaltowe, uwielbiam je i polecam ;D
Udanego i ciepłego weekendu dla wszystkich ;*












































11 komentarzy:

Każde Wasze słowa są dla mnie dalszą motywacją do działania ❤